Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

a 2013-as nagy (nyári) dara listám

2013.05.25. - xoxo_ivett 1 komment

Az elmúlt pár hétben elkezdődtek a finalek, ami azt jelenti, hogy a heti 30-40 új rész lecsökkent nagyjából heti 7 új részre, ami egy kicsit nagyobb lesz ha jönnek a nyári sorozataim, de az csak amolyan 10-15 új részt jelent egy héten. De aggodalomra nincs is ok, mert ilyenkor jön a dara time, elővehetjük azokat a sorozatokat, amik valamiért lemorzsolódtak a szezon közben. Idén pedig én nem új sorozatokat kerestem, hanem olyanokat fogok megnézni, amiket valamikor már elkezdtem (legalább egy részt láttam belőle), de valamiért félbehagytam. Van olyan is ami nem igazán tetszett pár rész után, de most megkapja a második esélyét. Vagy van olyan is amit épp újranézés közben hagytam félbe.

A nagy cél a nyár vége, de mivel eléggé sok sorozat gyűlt össze és van amelyik jó sok évaddal várakozik, így annak is örülnék ha év végére meglennék minddel. De már az is boldoggá tenne, ha legalább a fele összejönne! Na de most jöjjön a nagy lista!

30 Rock - Az első évadát már anno ledaráltam és nagyon bejött, de akkoriban elvoltam havazva így félre raktam. Egészen mostanáig. Na de majd most! 2.évadtól...
8 Simple Rules - Ennek is láttam már az első évadát, amin végig nevettem, de valamiért nem folytattam akkor rögtön a 2.évadával...
Angel - Ez egy újra nézés, de míg a Buffyt folyton újranézem, akár összevissza is, az Angelt nem. Hiába ugyanolyan nagy kedvencem, így most folytatom ennek az újra nézését a 3.évaddal...
Being Erica - Ennek csak az első részét láttam, de az tetszett, mert nagyon aranyos kisugárzása van a sorozatnak, de utána valamiért elfelejtődött. De most a Viasat3 eszembe juttatta, tehát megnézem most az 1.évadtól kezdve...
Beverly Hills 90210 - Ez egy hatalmas nagy újra nézés lenne. Gyerekként imádtam a sorozatot, de olyan rég láttam, hogy már nem sokra emlékszem belőle, így nagyon esedékes egy újra nézés!
Body of Proof - Ennek is csak az első részét láttam, de az nem volt vészes így megkapja az esélyt a tovább nézésre. Persze lehet, hogy nem fog bejönni hosszú távon és akkor ez nem lesz nagy dara...
Brothers & Sisters - Ezt tavaly kezdtem el az első két évadát meg is néztem, tehát most folytatom a 3.évadával...

Camelot - Ez csak egy rövid egy évados sorozat amiből már láttam az első 3 részt. Imádom Arthur király történeteit, tehát ezt mindenképp befejezem...
Chosen - Ez egy rövid 6 részes sorozat, ami csak 3 részt tesz ki összesen, de Milo Ventimiglia a főszereplő tehát mindenképp nézős!
Chuck - Ezt a 3.évadával fogok folytatni, addig amíg tart a szinkron, mert ez pont egy olyan sorozat, amit a szinkronjával szeretek nézni csak...
Cold Case - A 3.évadát már láttam, de a többit csak hébe hóba a tévében, tehát itt az ideje, hogy megnézzem elejétől a végéig!
Copper - Erről nem tudok sokat, igaz még nem láttam az első részét, de csak mert halogatom, és mivel itt vár a gépen, így ez se maradhat ki...
Cougar Town - Az utolsó évadával vagyok csak lemaradva, de nagyon szeretem ezt a sorozatot...
Covert Affairs - a 2x09től kell csak pótolnom. Ez az egyik olyan sorozat, ami a 2. esélyét kapja most...
Dawson és a haverok - Ez is nagy kedvenc, amit pár éve kezdtem újra nézni, és nagyjából évente egy évadot tudok le, de majd most folytatom a 3.évadtól.
Dirt - Már nagyon sokszor ráakartam venni magam erre, de mindig csak az első rész végéig jutottam, de most szándékomban áll végig nézni!
Dollhouse - Az első évadát imádtam, de a 2.évadnak még nem estem neki...

Episodes - Matt LeBlanc új sorozata, ami elég vicces is, tehát megnézem a 2.évadát is...
Eureka - A 2.évad közepén járok, és nagyon tetszik a sorozat, tehát ezt is folytatnom kell.
Everwood - Már csak a 4.évad utolsó pár része van hátra az újra nézésemből, így ezt még letudom a lelkiismeretem miatt :).
Felicity - Egy remek régi WBs sorozat, amit anno nem néztem meg valamiért, de most folytatom a 2.évadtól.
Franklin & Bash - Ezt szinkronnal nézem, úgyhogy azt hiszem csak a 2.évadát tudom pótolni.
Fringe - Az 5.évad elejét hagytam abba, de szeretném pótolni, mert nagyon szerettem az első 4 évadát a sorozatnak!
Girls - A 2.évadával maradtam le!
Glory Daze - Sajnos csak egy évadot élt meg, de nekem még maradt egy fél...

Happy Endings - A 2x11-től kell csak pótolnom a lemaradásom.
Haven - A 3.évadtól kell megnéznem.
Heroes - Ezer éve megakarom ezt nézni, és anno a 2x04-nél hagytam félbe valamiért.
Hex - Joseph Morgan egyik első munkája. Már ebben is eszméletlen cukinak találtam. De a 2.évadot még nem láttam.
Hidden Palms - Azt mondják egész jó tinidráma, de csak egy évadot élt meg, és a pilot is bejött, így letudom...
House - Imádom. De a 7.évad közepénél lemaradtam, de majd most.
King - Egy nagyon bejövős kanadai nyomozós sorozat. A 2. és egyben utolsó évadát még nem láttam.
Kyle XY - Egy rész híján megvolt a teljes első évad, de a többi is érdekel.

Melissa & Joey - A feliratok elfogytak, de mostanában kezdi el hetiben az M1 tehát folytathatom a nézését!
Monk - Hihetetlen, hogy még nem láttam az utolsó évadát, pont amikor minden kiderül!
Moonlight - Egy vámpíros sorozat, Jason Dohringgal. Ideje megnéznem!
One Tree Hill - Többször is elkezdtem és félbe is hagytam. De szeretem, főleg amikor nincs tinidrámám...
Step by Step - Gyerekként imádtam, de mostanra már nem emlékszem rá, de még vicces, és tavaly már megnéztem az első két évadát, így most folytatom a 3.évaddal.
The 4400 - Egy jó kis minőségi sci-fi, aminek az első része nagyon bejött!
The Comeback - Lisa Kudrow sorozat, és valahogy eddig még nem láttam... Hát szégyeljem el magam!
The Good Wife -
Az első évada tetszett, de valahogy nem fért bele az időmbe szezon közben, így darálni való!
The Hills - Összevissza láttam a tvben néha, de az első két évadát már ennek is ledaráltam...

Christine kalandjai - Egy igencsak vicces vígjáték, örülök, hogy van még belőle pár évadom.
Narancsvidék - Első évad felénél hagytam abba, de szeretném végig nézni!
The Secret Life of the American Teenager - Nehezen indult a kapcsolatunk, csak harmadik nekifutásra tetszett meg, de most már a 4.évadnál maradt abba.
Két pasi meg egy csaj - Egy nagyon vicces vígjáték amit a Viasat3-on néha elkaptam, de mivel bejött, így jó lenne darálni.
Unforgettable - Az 1x04.-től kell folytatnom, eléggé érdekes a koncepció, tehát darálni való.
Whitney - Sajnos csak 2 évadig tudott teljesíteni, de az első rész nem volt vészes, így ide való.
Zero Hour - Scott M. Foster az egyik istenem, és ez is nagyon jó volt kár, hogy az amcsiknak nem jött be, de én folytatni fogom amíg tudom és kapok feliratot!

Jelenleg épp a Survivort darálok, amit másfél hónapja kezdtem el. 26 évad, amiből már kevesebb mint 4 évad van hátra, ezzel pedig ez lesz az eddigi legdurvább darám! Valamint amint kivégzem egy eléggé hatásos és kedvcsináló cikket fogok írni róla :).

Címkék: survivor 2013 zero hour daralistám

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr795314540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.05.26. 18:16:00

durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :)
süti beállítások módosítása