Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

Buffy, a vámpírok réme 1x01.

2010.01.25. - xoxo_ivett Szólj hozzá!

Innen indult minden. Annyi mindent köszönhetek Buffyéknak, hogy sokáig sorolhatnám :). Anno mikor beleestem a sorozatokba három darab volt, ami megismertette velem ezt a csodás világot, és amiknek köszönhetően sosem szabadultam. Az egyik volt a Buffy, a második az Angel, a harmadik pedig a Charmed. Mindegyik "mágikus". Így valamilyen szinten ez volt az a három sorozat, amit mindig a polcomon akartam tudni, bár ez még nincs teljesen megvalósítva, mert jött más minden. Na de a Buffyról.
A Buffyban imádtam meg Sarah Michelle Gellert, David Boreanazt vagy még Alyson Hannigant is. Azóta is imádom őket és követem, például Boreanaz a legesleg kedvencebb sorozatom főszereplője...
Ebben a részben pedig még csak épp, hogy láthattuk Angelt, valamint most kelt fel előszőr egy írtó csúnya szörny a föld alól. Imádom a pokol kapuját és a vámpírokat is. Minden izgalmas és olyan, mintha elsőnek nézném, csak sokkal többet tudok. Amit viszont érdekesnek tartottam, hogy folytatásos volt az első rész, ilyennel eddig nem taliztam, most hogy sorra veszem a sorozatok első részeit. Szóval még épp indulunk, így felcsatlakozhattok ti is...
"Ez nevetséges. Sunnydaleben lakunk, miféle szörny lakozhatna itt?" - Buffynak egy mondata, ami megfogott.
Értékelés: 5/5. (Kezdődik!!!)

Címkék: kritika buffy pilot

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr635146127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása