Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

Top 5 New York-i sorozat...

2010.04.11. - xoxo_ivett 8 komment

Imádom New Yorkot. A Jó barátok óta, pedig mindig odafigyeltem a New York-i sorozatokra. Ez amolyan kötödés a részemről. Így amikor kitaláltam, a Top5 menüt, tudtam, hogy egy ilyen lista is lesz benne. És most meg is született :)...

~ futottak még kategória...
...CSI: New York, Lipstick Jungle (Rúzs és New York), Cashmere Mafia (Divatdiktátorok), Nyomtalanul, Cupid - A szerelem nyilasa, Harmadik műszak, Beautiful Peoples (Nagymenők), New Amsterdam, Castle, Roommate, Bored to Death, Will és Grace, és Férjek gyöngye.

az Öt legjobb New York-i sorozat

~ az ötödik helyen a...
...Wizards of Waverly Place (Varázslók a Waverly helyből)

Eléggé hamar belopta magát a szívembe ez a sorozat. Vicces és ötletes. Valamint az se baj, hogy Disney gyártmány, mert semmi bajom a Disneyvel. Ja és azt se hagynám ki, hogy varázslós, méghozzá a viccesebbik fajtából, ami a Sabrina, a tiniboszorkány óta hiányzott nekem. Így teljesen egyértelmű, hogy itt van az ötödik helyen.
A sorozatról pedig itt írtam.

~ a negyedik helyen a...
...Sex and the City (Sex és New York)

Megint csak egy nem meglepő sorozat. A Sex és New York sok vicces dolgot mutatott meg nekem, akármennyire is hihetetlen, hiszen ez nem vígjáték státuszban futott. De ez is egy olyan téma volt a barátnőimmel, amiről sokat tudtunk beszélgetni, és jó volt látni, hogy van amit máshogy látunk. És lehet, hogy a címben, a Sex szó van, de hárman inkább csak a szerelmet keresték, a világ legcsodásabb városában, Samantha meg élte az életét...
A sorozatról és a filmekről, pedig itt írtam.

~ a harmadik helyen a...
...Gossip Girl (A pletykafészek)

Három éve mikor neki kezdtem, a történet fogott meg. A szereplőket se nem helyesnek, se nem szépnek nem láttam. De a történet nagyon tetszett, és így néztem. Míg nem az első évad vége felé nem kezdtem helyesnek tartani Nate-et és Chuck-ot is. Ennél a pontnál jelentkezett beugrónak, Mischelle Trachtenberg (Georgina), akit már a Buffy óta imádtam, és hoztak össze egy zseniális évadzárást, így kérdéses sem volt, hogy tetszik nekem a sorozat. S bár a második évad még zseniálisabb volt, és jó volt a harmadik évad kezdése is, most kicsit punyadnak, de sebaj én azért továbbra is szeretem :)...
A sorozatról pedig itt írtam.

folytatás a bővebben mögött :)...

~ a második helyen a...
...Friends (Jó barátok)

Ez egy nehéz döntés volt. Egy évvel ezelőtt még tutira ez lett volna az első helyen. Hiszen minden szempontból imádom ezt a sorozatot. Még most is, pár évvel a vége után. A szereplők és a színészek imádni valóak, és valahányszor megkérdezték tőlem, hogy ki a kedvencem haboztam, és sosem tudtam, hogy ki az, mert mindegyiket más okok miatt szerettem, és nehéz lett volna egy kedvencet megnevezni. Bár azt hiszem Chandler állt hozzám a legközelebb, a poénjai miatt. De a legjobb, hogy bármikor elő lehet venni, hogy újra nézzük, mert időt álló és jó... De sajnos mostanra lett egy másik favouriteom.
Erről sajnos még nem írtam...

~ and a winner is...
...How I Met Your Mother (Így jártam anyátokal)

Csak is Barney miatt jobb, mint a Jó barátok. Ja és az "Ismered Tedet?", a Tesókodex és a pofogadás miatt. Na jó talán vannak még dolgok, ami miatt ez lett az első helyen. Mert hiába mondják sokan, hogy ez már nem is olyan jó, meg ilyenek, amíg én végig röhögöm az egyes részeket. És amíg ennyire nagyon imádnivaló lesz Barney. Persze, ha egy pasi így bánna velünk, ahogy ő a csajokkal, akkor lehet, hogy nem imádnám, de akkor is van benne valami, hogy a csajok tudják mibe másznak bele. S én nagyon remélem, hogy anyuval még jó pár évadig nem kell találkoznom :D...
A sorozatról pedig itt írtam.

Címkék: new york friends gossip girl himym top5 sex es newyork waverly place varazsloi top5 newyorki sorozat

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr75146444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abby · http://its-abby.blogspot.com 2010.04.11. 16:25:08

Jaj de jó,NY-t én is imádom,nagy álmom oda eljutni. Jó lett ez a lista is. Jó barátok az nagyon szuper,HIMYM-t most kezdtem,Barney minden pénzt megér benne.

Ismeretlen_117918 2010.04.11. 16:28:46

Én is nagyon elakarok oda menni, és ha addig élek is, de kijutok. Örülök, hogy ez a lista is tetszik :), Barney meg tényleg a legjobb. Imádom NPHt is :D:D...

boreeester · http://www.boreeester.blogspot.com 2010.04.12. 14:08:39

jajj, new york nekem is az egyik gyengém..:D a szex és new york óta.. :D már alig várom, h eljussak, mert megfogadtam, h elmegyek.. és ha minden összejön, már csak egy évet kell rá várni...:D

Ismeretlen_117918 2010.04.12. 17:28:55

éreztem, hogy nem csak nekem a gyengém new york :D

boreeester · http://www.boreeester.blogspot.com 2010.04.12. 17:57:07

ez egy nagyon jó megérzés, és én is hasonlóan érzek.. :D

Ismeretlen_117918 2010.04.12. 18:01:33

és neked mi a new yorki kedvenc sorid?

boreeester · http://www.boreeester.blogspot.com 2010.04.13. 12:21:46

hát new york-i helyszínelők, mindenképpen, szex és new york (bár a filmet jobban szeretem) meg persze a gossip girl. : )

Ismeretlen_117918 2010.04.13. 15:50:57

Ebből kettő nekem is ott van a top5ben :D. Jók vagyunk.
süti beállítások módosítása