Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

Dollhouse 1x13.

2010.05.28. - xoxo_ivett Szólj hozzá!

Végre végre folytatom. Szeretem a sorozatot, de eddig mindig találtam valami mást amit jobban megakartam nézni. De most megnéztem ezt.
Most, hogy így láttam a részt nem csodálom, hogy a FOX le se akarta adni, majd pedig variált vele. Egy normál néző tutira nem kattant volna rá, mert az egész túl világvégés volt, vagyis katasztrofális, mert hát még nekem se igazán jött be. Az egész összekuszált volt és érthetetlen. Lényegében semmit se értettem belőle, az első negyven percben. Mondjuk a maradék kilenc megmagyarázott pár dolgot, de nem hiszem hogy sok mindenki eljutott odáig. Na jó biztos volt aki igen.
De szerintem akkor is teljesen kihagyhatós rész lett volna.
Elszabadult a technológia és mindenki a Menedéket kereste, amit Alfa hozott létre. Oltári csavar, de azt hiszem sosem fogjuk megtudni, hogy ezzel a résszel mire is akartak kilyukadni a készítők. De sebaj, addig is nézhetjük a második évadot :).

Értékelés: 2/5.

Címkék: dollhouse

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr215146767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása