Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

Make it or Break it 2x10.

2010.09.05. - xoxo_ivett 4 komment

Itt van az ABC Family újabb sorozatának a félévad zárója. Újabb alatt nem újat értek, hanem csak a csatorna másik üdvöskéjére célzok, a Pretty Little Liarsra. Csak, hogy furcsa, nem furcsa módon valahogy ez a sorozat jobban bejött nekem.
Ami helyesbítve nem is furcsa nekem, hiszen anno a sorozat 1.évadát hamar letudtam, és rögtön az egyik kedvencem lett, pedig az alapkoncepció, hogy tornászokról van szó, nem sok jót sejtetett nekem, de mindez a múlt és már sokszor említettem, hogy a sorozat maga nekem pozitív csalódás volt.
Ez az évad pedig simán tudta vinni, az előző évad zseniális fonalait. Nagyon-nagyon élveztem majdnem mind a tíz részt, amihez szerencsém volt, és teljesen letaglózott, hogy egyenlőre csak ennyit kaptam belőle.
Bár változások történtek. Lauren ellenszenves lett számomra, mert már nem hiszem, hogy szerelemből cselekedett, vagy éppen szeretetből, így pedig a tettei csak pusztán gonoszak lettek.
Kaylie túlzásba vitte a diétát, és ezúttal most ő került kórházba, de most mellette van egy új fiú is. Szóval talán észhez is tér.
Payson pedig visszatért. Sasha nem, de sikerült visszahozni Paysont az éltornászok közé és ennek örülök, talán végre újra olyan lesz mint az elején. Úgy is csíptem őt.
A végére pedig maradt Emily. Akinek azt köszönhetjük, hogy Damon újra képbe került, és hé Ő olyan cukiii :). Viszont Emily bajba került, de legalább a nemzeti válogatott csapatába ő is bekerült. Pont mint a többiek, így folytatódik a hajtás, hamarosan.

Viszont hiába lettek jók az eddigi részek, az utolsó két rész olyan gyenge lett, hogy nem tudtam totálba pontozni.
Értékelés: 4/5.

Címkék: make it or break it

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr545147118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_123834 2010.09.10. 19:07:40

Szia! Nem tudod véletlenül, hogy mikor fog folytatódni az évad?

Ismeretlen_117918 2010.09.10. 22:30:56

Szia. Az ABC Family honlapján egyenlőre az van írva, hogy hamarosan, így sajnos nem tudom. De amint lesz erről hírem, itt megírom, így néz vissza máskor is nyugodtan XD.

Ismeretlen_123834 2010.09.14. 15:44:48

Majdnem minden nap olvaslak, szóval ez nem lesz gond:)

Ismeretlen_117918 2010.09.14. 18:39:23

Jól van ennek örülök :D.
süti beállítások módosítása