Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

Rizzoli & Isles 1.évad

2010.09.18. - xoxo_ivett Szólj hozzá!

Mielőtt neki esnék a finale résznek szeretném leszögezni, hogy szerintem zseniális 10 részen vagyunk túl. Anno ez a sorozat is, csak a miért ne alapon lett a részemről kipróbálva és egy pillanatig sem bántam meg. Mert, hogy az első rész annyira bejött nekem, hogy rögtön az egyik kedvenc nyári újoncom lett és nagy örömömre odakint TOP nézettséget hozott, így a TNT csatorna be is rendelte a 2.évadot, ami annyit tesz számunkra, hogy jövő nyáron is lesz Rizzoli & Isles.

Addig pedig nem lesz mit tenni, vagyis annyit tehetünk, hogy a vállalkozó egyének elkezdik nézni a Viasat3-on, mert hogy hamarosan elkezdi. Egy próbát a részemről is megfog érni, így reménykedjünk a jó szinkronban, és a szellemes magyar névben. Ja igen a Viasat3 hagyta, hogy mi válasszunk nevet a Facebookon. De ez még a jövő zenéje...

És akkor jöjjön a finale. Gyors reagálás a részemről twitteren: "BAZZZZ! neeeemáááár! Kiestek a szavak a fejemből, erre a szezon finalera nem tudok mit mondani. Mikor folytatják??? Nekem ez tetszett :D. Ez durva volt! Oké volt benne hiba is, de az kit izgat?!" Nagyjából ezek a mondatok fedik is, hogy mennyire nagyon szeretem már ezt a sorozatot.

Valahol biztos volt klisé a részben, de én azt láttam. És tudom, hogy volt benne bénaság is, de az meg nem érdekel. Most nem akarok semmi rosszat mondani erről, mert még mindig a rész hatása alatt vagyok.

Kezdődött az egész egy rendőr gyilkossággal, majd még többel, mert hogy a rossz fiúk ellepték a majdhogynem üres rendőrőrsöt, ahol megsebesült Rizzoli öccse is, de szerencsére ott voltak segíteni neki, így amikor kiderült, hogy az egyik bent ragadt rendőr is a rossz oldalon áll (ezen valóban nem lepődtem meg, rögtön tudtam). Aki nem mellesleg a végén Rizzolit akarta túszának, de ő egy saját magán lőtt golyóval lelőtte a pasit és így lett vége.

Ah, már megint nem adom hitelesen az izgalmas részét, de ezt még gyakorlom egy ideig. Szóval van sok-sok sebesültünk és úgy lett vége a résznek, vagyis az évadnak, hogy Rizzoli ott van a földön és van egy lőtt sebe és mindenki lassított felvételben üvölti a nevét. A helyzet pedig az, hogy izgulok érte persze, de tudjuk, hogy úgy is túléli, hiszen ott van a neve a sorozatban, ne meg amúgy is... Szóval reméljük, hogy hamar eljön a 2. évad!
Értékelés: 4/5.

Címkék: rizzoli and isles

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr15147185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása