Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

Buffy, a vámpírok réme 4.évad

2011.01.01. - xoxo_ivett Szólj hozzá!

Nekem hiányzott Angel. Persze ha szinkronba nézném most a két sorozatot, mint ahogy annak idején kitalálták, akkor biztos nem lett volna annyira nagy űr számomra a hiánya. De persze más is hiányzott a sorozatból. Mondjuk egy nagy gonosz vámpír vagy démon gonosz, aki a főellenség és a végén nagy csihi-puhi után legyőzik. Persze most is volt fő gonosz, Adam személyében, de ő se nem démon, se nem vámpír nem volt. Hanem ő egy gép volt, emberi munka, sok fura gyilkoló szerszámmal, és nagyon gonosz elmével.

Akit egy ilyen állami démonvadászó szervezet hozott létre, de ők elbuktak, így Buffy a helyére tett mindent. Ő legalább a régi volt, csak új pasit kapott, akit én nem csípek. Persze Rileyval semmi probléma, de nekem valahogy sose lett kedvencem. Elviseltem, de ennyi.

De ebben az évadban lett Spike  is főszereplő, ugyebár aki ilyen mesterséges haraptalansággal szenvedett, egy hülye chip miatt. Aranyos volt, ahogy őrlődött a jó és a rossz között, persze még nem döntött, mert hogy van elég ideje, hogy teljesen jó legyen.

De visszatért Anya is és kaptuk új szereplőnek még Tarát, aki boszi, és szerelmi szálba kezd Willowval.
Új helyszínnek meg ugyebár az egyetem van, ahol az elején semmi sem olyan könnyű, de ahogy megszokják, már nem is foglalkoznak vele.

Kicsit semmilyen lett ez a kritika, de ez az évad nekem olyan semmilyen volt. Persze nagy bajok nincsenek vele, és helyre rázódik gyorsan, de valahogy ebben az évadban még nem hevertem ki az Angel hiányt, és a nagy gonosz démont se kaptam meg, így gyorsba tovább kell lépni, hogy ezt elfelejtsük.
Értékelés: 2,5/5.

Címkék: buffy évad kritika

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr285147515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása