Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

Top 5 2011/12.-es újonc sorozat...

2012.10.10. - xoxo_ivett Szólj hozzá!

Pár hónapos késéssel, de ezt a listát is sikerült összehoznom. Ennek pedig kifejezetten örülök, mert az elmúlt hónapokban vagy nem volt időm vagy kedvem nem volt blogolni... Pedig csinálnám én, csak valahogy sose fogtam neki.

Idén több újoncnak adtam esélyt, lényegében egy vagy kettőt leszámítva mindnek megnéztem az első részét. Volt amit tudtam hogy szeretni fogok, volt pedig olyan is, amit nagyon megszerettem, pedig sose hittem volna, hogy befog nekem jönni. Persze lett olyan is, amit nagyon vártam és mégse jött be, vagy amiről tudtam, hogy nem fog bejönni és végül be se jött :).

~ futottak még kategória...
Are You There, Chelsea?, Ringer, Unforgattable, Last Man Standing, Don't Trust the Bitch in Apartment 23., Revenge és a Whitney.

az Öt legjobb 2011/12.-es újonc sorozat

~ az ötödik helyen a...

...Terra Nova (Terra Nova - Az új világ)

Nem láttam benne sok lehetőséget anno. Elpusztul a Föld ezért új világot hozunk létre a dinók között ők meg nem bántanak minket? Nos nem annyira hihető... De megnéztem az első részt, aztán a másodikat és így tovább és így tovább, és valahol az ötödik rész környékén rájöttem, hogy nagyon szerethető a sorozat, ha nem figyelek arra megállás nélkül, hogy ritkán vannak benne dinók és ha még is vannak akkor azoknak borzalmas a grafikájuk. Így a végére megszerettem, a Fox meg kaszálta...

~ a negyedik helyen a...
...The Finder (-)


Az én imádott Bones sorozatomnak lett ez a testvér sorozata. Teljesen jó volt a történet és a karakterek is tökéletesen passzoltak, de valamiért a nézők nem találtak rá erre a sorozatra. Sajnálom nagyon, és ahogy elnézem az új The Mob Doctor nézettségét a Bones mögött, szerintem már a Fox is sajnálja, hogy nem tartotta meg ezt a sorozatot!

~ a harmadik helyen a...
...Scandal (Botrány)


Úúúúú egyszerűen imádom. 7 eszeveszett részt daráltam le ebből egy este alatt, és csak azért ennyit, mert csak ennyi készült el belőle az első évadban. Ez a sorozat pedig a csodálatos Shonda Rimes kezei közül került ki, akinek ugyebár a csodálatos Grace klinikát köszönhetjük többek között. A történet egyébként egy botránykezelő "cégről" szól, meg magánéleti szálon az amerikai elnök is befigyel...

~ a második helyen a...
...2 Broke Girls (-)


Na ez az egyik olyan sorozat, amit csak véletlenül unalmamban próbáltam be, meg a mindenkinek jár egy esély dumám miatt... És annyira nagyon örülök, hogy rávettem magam, mert imádom. Végig röhögtem az egész első évadát, és amennyire azt hittem, hogy lame lesz az egész, na annyira nagyon tartom egy évad után zseniálisnak az egészet. Persze nem egy világmegváltó sorozatról van szó, de arra pont jó, amire ki lett találva. Mégpedig szórakoztatásra!

~ and a winner is...
...Hart of Dixie (-)


Na ez egy érdekes helyzet volt, mivel a negyedik rész környékén én ezt a sorozatot félre tettem, mert valahogy nem tudtam magam rávenni az ötödik részre. Aztán jött a sorozatoknak a téli szünete, amiben nem tudtam már mit nézni, és úgy döntöttem, hogy előveszem ezt a sorozatot és megadom neki a második esélyt, ha már CW sorozatról van szó. És nem bántam meg... Valahol a hetedik rész körül, már totál ráálltam a sorozatra és szerettem. Szerettem a karaktereket, a tetszett az út amit kijelöltek a történetnek, és a helyszín meg egyszerűen... Nos a helyszín az, StarsHollow, ha értitek hogy értem :). Szóval mire idáig eljutottam, valahogy egyértelműnek éreztem, hogy ez lett a legjobb sorozat...

Címkék: top5 revenge whitney scandal terra nova last man standing ringer the finder apartment 23 2 broke girls hart of dixie 2011 2012 aytvimc unforgattable top5 11 12 ujoncok

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr745147933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása