Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

Bye bye Gossip Girl!

2012.12.18. - xoxo_ivett Szólj hozzá!

"And who am I? That's a secret I'll never tell. You know you love me. X.O.X.O., Gossip Girl."

És mégis, de hogy egész pontosan ki is az, azt majd elmondom a legvégén, addig is beszéljünk a sorozatról és az utolsó évadról is... Vagyis nem, külön az utolsó évadról nem fogok szót ejteni, mert egész pontosan semmi érdemleges nem történt benne, és ez a szomorú az egészben, hogy már rég nem történt benne semmi különleges.

A sorozat egyébként a blogon eléggé kiemelkedő helyet foglalt el annak idején, rengeteg kép és kritika született róla. Ámbár a 4.évadtól kezdve leginkább azt kérdeztük, hova tűnt a régi tűz a sorozatból, mert egyre mélyebbre és mélyebbre süllyedt, és onnantól kezdve egyre kevesebbet írtunk róla, amikor megesett, akkor is csak amolyan kényszer érzésből történt meg.

Annak idején az első részektől még nem dobtam hátast, ami leginkább azért volt, mert irritált a Serenát alakító színésznő Blake Lively. Egyszerűen teljesen unalmasan hozta a karakterét, és ez engem zavart. És bár azt mondhatnám, hogy az évek során változott ez a helyzet, de sajnos nem. Mindig is ő volt a sorozat legzavaróbb része, néha még azon is elgondolkoztam, hogyan is lehetne őt kiírni a sorozatból. Persze ez nem történt meg, mert nagyon is ráépítettek. Hiszen még is csak ő róla hozta le az első cikket Gossip Girl.
Aztán az 5. évadban kicsit játszotta is a Gossip Girlt, ami rendesen a fejére nőt, mint oly sok minden az évadok alatt...

De térjünk vissza az elejére és a többi szereplőre. Az érdekesség az, legalább is számomra, hogy senki de senki nem volt szimpi, csak Jenny. De az első pár rész után megszoktam és megszerettem Blairt, Natetet és Chuckot is. Hiszen ki ne szerette volna meg Chuckot, miután kijelentette, hogy "I'm Chuck Bass!". Olálá, valahol ott vesztem el én is.

Aztán évadról évadra mindenki összejött (majdnem) mindenkivel és valahol itt veszett el a varázs. Ugyanis egy idő után ismétlődni kezdtek a dolgok. Hiába hoztak be újabb szereplőket (Ivy és a többi) kisebb és hosszabb időkre, és hiába búcsúztunk el főszereplőktől (Jenny, Vanessa, Eric) egyszerűen elkerülhetetlen volt az ismétlés. Főleg hogy a főszereplőket benne hagyták ugyanazokban a helyzetekben újra és újra és ugyanúgy is szedték ki őket belőle.

Példánk térjünk vissza Serenához. Egy évadban legalább 3 különböző pasiba volt szerelmes, és minden szakítás után Dannél akart vigasztalódni, nála is fejezte be, ami szép, de a lényegen mit se változtat, hogy mindig ugyanaz történt... És nem csak vele.
Mindenkinek megvoltak a maga kitérői, ami nem annyira baj, de ettől az ember nem jön izgalomba, legalábbis egy idő után inkább untatja a helyzet.

/Ide pedig keresnem kellene egy képet, amin rajta van h ki kikkel volt együtt az évek alatt, úgy válna teljessé a mindenki mindenkivel kép.../

Tehát nem is tudom mit írhatnék még ide azon kívül amit az évek alatt már számtalanszor elmondtunk a sorozatról.
Az én személyes kedvenc évadom a 2.évad volt. De a 3.évad is majdnem olyan jó volt...

Tehát térjünk vissza a lényegre. Ki is Gossip Girl? Megmondom az igazat nem nagyon gondolkoztam ezen az elmúlt 6 évben... Nem nagyon érdekelt. Mármint érdekelni érdekelt, de ha hamarabb megtudtam volna, mint a sorozat vége, akkor egy egy olyan dolog veszett volna el a sorozatból ami lényeges volt. Nem gondoltam azt, hogy Dorota lenne az, de sokan igen és aranyos volta, hogy ezt a finaléba is beleírták, hogy a történetben szereplő karakterek is gondoltak rá. Aztán nem is tudom, sok mindenkire gondoltak az emberek az évek alatt.
Amilyen véleményről voltam Serenáról még róla is elképzeltem volna, de persze a készítők nem ugyanazt gondolták róla mint én, így ez...

SPOILER!!!

Aztán pedig már az utolsó évadban eléggé sok jel volt rá, hogy Dan az. De én nem boncolgattam a kérdést, így amikor kiderült, hogy ő az és ahogy ezt bemagyarázták, hogy majd minden ember azt mondja rá, hogy "OMG!!! ennek így tényleg van értelme.", nos ez szerintem gyenge húzás volt. Lefogadom hogy mikor elkezdték az egészet nem őt akarták erre a posztra, de aztán változtak a dolgok. És ezt mind megértem, de még sem. Nekem ez így gyenge lett! De a végére nem is számítottam többre. Úgyhogy megpróbálok majd a zseniális első pár évadra gondolni, amikor eszembe jut a sorozat...

Címkék: gossip girl

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr195147936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása