Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

Charmed 2x05. - 2x06.

2009.06.29. - xoxo_ivett 6 komment

(Kissé, vagyis egyre jobban le vagyok maradva, de ma, ha minden jól megy pótlom a lemaradásom...)

Ez a rész egyébként nekem tetszett. Nem szeretem a meleget és ez a rész erről is szól, hogy ilyen meleg van ott, és hogy egy nő pasikat gyilkol és ezt Phoebe végig is álmodja mindet. Aztán hát így ezen a fonalon elkezdenek nyomozni is. Egyébként eléggé undorító módon gyilkol ez a bestia. Jó kis név. Pruenak pedig pasi gondjai voltak. Vagy is nem voltak, csak zavarta, hogy Alan (a srác, akivel randizik) nem mászik rá rögtön vagy mi és ezért csinált magának egyet. Na, igen ilyenek a nők. A rész végén pedig a P3-ban a The Cranberrries zenélt, akiket én nagyon szerettem. Még most is, mert nagyon jó zenét nyomattak...

Ez a rész meg hűha. Bejött a képbe egy helyes pasi, aki Pruet fogja ostromolni és ő is régiségekkel foglalkozik. Igazság szerint ő volt az, aki elirányította Pruet egy ősrégi varázspálcához. Persze mi tudjuk, hogy a pálcáknak egykoron gazdájuk is volt, így miért ne keltené fel két eltévedt kincsvadász pasi a félelmetes boszorkányt is? Szóval minden tök okés. Vagy is nem, mert a bűbájosok nem győzhetik le a nagy boszit, mert azt csak is a kiválasztott teheti. A kiválasztott fiú pedig eléggé nehéz eset volt, de a végén csak legyőzte. Piper meg Dan meg hát jól elvoltak...

Értékelés: 5/5. (Na, ezek nekem tetszettek.)

Címkék: charmed

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr15145651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zs93 · http://www.dollhousefan.tk 2009.06.29. 09:42:31

Egyébként minden évadot szerettél a Charmedből? Én inkább a Prue-sokat.

Ismeretlen_117918 2009.06.29. 11:06:51

Én is a Pruesokat szerettem a legjobban, de a Charmed az Charmed :). Főleg, hogy ahogy teltek az évek és fejlődött minden, úgy lett egyre élvezetesebb is egy-egy rész. Szóval én nagyon szerettem. Sírtam is mikor vége lett...

zs93 · http://www.sorozatokrol.blogspot.com 2009.06.29. 12:10:29

Igen, szomorú voltam én is, hogy befejeződött. De 8 évad, az 8 évad.

Ismeretlen_117918 2009.06.29. 13:56:13

Na igen jó kis maraton lenne egyszerre megnézni :).

zs93 · http://www.dollhousefan.tk 2009.06.29. 15:13:25

Arra nem vállalkoznék.

Ismeretlen_117918 2009.07.04. 18:07:45

Én sem, de azért jó álmodozni róla. :)
süti beállítások módosítása