Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

Top 5 2009/10.-es újonc sorozat...

2010.04.04. - xoxo_ivett 6 komment

Ezt a Top 5 menüt már nagyon régóta tervezem. Még az oldal szülinapjakor akartam elkezdeni, ami több, mint egy hónapja volt, így kicsi késéssel, de akkor most már heti rendszerességgel próbálok jelentkezni...

2009/2010.-es idény Öt legjobb sorozata

~ az ötödik helyen a...
...Melrose Place

Nem hittem volna, mikor neki estem az idény sorozatainak, hogy ez kifog ide kerülni. Derült égből villámcsapásként ért, hogy ennyire nekem való lett ez a sorozat. Bár az eredeti Melroset is néztem. S bár az idény felénél kiírták, azt a két embert akiknek én drukkoltam, azért továbbra is maradt a színvonal. Bár gonoszan hozzá tenném, hogy ha nem magas a szint, nem nehéz azt tartani...
De írtam az első részről kritikát és a sorozatról is sok minden felkerült ide.

~ a negyedik helyen a...
...The Forgotten

Ez volt az a sorozat, amit nem húzó név miatt akartam megnézni, hanem mert a történet fogott meg. Én láttam benne valamit, amire sajnos az Amerikaiak nem voltak vevőek. Az ő bajuk lett az én bajom. Szerintem igenis ötletes volt, a nyomozási folyamat és üdítő volt végre nem egy helyszínelők klónba futni. Valószínűleg a veszte is ez lett. De azért nálam bekerült a Top 5-be :).
De írtam az első részről kritikát és a sorozatról is sok minden felkerült ide.

~ a harmadik helyen a...
...Cougar Town

Courteney Cox visszatért. És micsoda szerepben. Ugyanúgy vígjátékban, mint a Jó barátoknak (tegyük hozzá, hogy ez a szerep jobban is áll neki, mint a Dirt sorozatos szerepe), bár a két sorozat ég és világ, de legalább újra nevettet minket. És ez jó. És ahogy elnézem a sorozat kritikáim, mind ötösek lettek, kivéve pont a piloté, ami négyes lett. Igen, tudom, hogy nem említettem a többi szereplőt, de ők inkább csak asszisztálnak, a mi főszereplőnknek.
De írtam az első részről kritikát és a sorozatról is sok minden felkerült ide.

folytatás a bővebben mögött :)...

~ a második helyen a...
...Life Unexpected

Ez pedig meglepetés sorozat volt. Ezalatt azt értem, hogy amikor tavaly májusban volt Amerikában a csatornák Upfrontja, akkor engem ez nem érdekelt. Elmentem mellette, és egészen a premierjéig nem foglalkoztam vele, és akkor is a "miért ne" miatt próbáltam ki. Aztán most meg csak nézek, hogy ez lett szerintem az idény második legjobbja. Akkor gondolom mindenből kisülhet valami jó, így nem szabad legközelebb semmi mellett sem elmennem...
De írtam az első részről kritikát és a sorozatról is sok minden felkerült ide.

~ and a winner is...
...The Vampire Diaries

Ez cseppet sem meglepetés azoknak, akik látogatják az oldalt. Sok oka van, hogy ez lett az első helyezett, vagyis az idény legjobbja. Az első ok: a vámpírok a gyengéim. A második ok: ez tényleg nagyon jó sorozat lett. A harmadik ok: Ian Somerhalder az új pasim lett :). A Twilight ehhez képest pedig..., na jó nem gonoszkodom. Az viszont tény, hogy beköszöntött az új vámpírkorszak, úgy hogy élvezem amíg tart...
De írtam az első részről kritikát és a sorozatról is sok minden felkerült ide.

~ futottak még kategória...
...Past Life, Eastwick, NCIS: Los Angeles, The Good Wife és a Mercy.

Címkék: melrose place top5 cougar town the vampire diaries the forgotten life unexpected top5 09 10 ujoncok

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr55146426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abby · http://its-abby.blogspot.com 2010.04.04. 21:48:06

Na itt van a várva várt lista. A VD-nél csak helyeselni tudok,legjobb.A többit nem tudom,mert nem láttam őket,bár az MP-ből van pár részem,de még nem szántam rá magamat.A LUX-ot majd megnézem,meglátjuk milyen.

Ismeretlen_117918 2010.04.04. 21:53:09

Lux premier az AXNen 6.-án. Kezdésnek megfelelő időpont :).

abby · http://its-abby.blogspot.com 2010.04.04. 22:08:54

Ha lenne AXNem.XD Most kezdtem tölteni.:D

Ismeretlen_117918 2010.04.05. 00:44:09

Kicsit elszoktam attól, hogy nincs AXN... Nekem eléggé ott van :D. De letöltve is pont olyan jó :D.

Juice 2010.04.05. 15:55:36

Jó kis lista. :) A The Forgotten-t kivéve én is mindegyiket nézem. :D Az első helyen nálam is a VD áll! :P

Ismeretlen_117918 2010.04.05. 17:21:25

Meg se lepődöm :D.
süti beállítások módosítása