Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

America's Next Top Model 15x01.

2010.09.10. - xoxo_ivett 4 komment

Visszatért Amerika modellkereső műsora, már 15. alkalommal. És mi ennek örülünk is. Én legalábbis vártam, mert ez az első alkalom számomra, hogy nem darálva vagy szinkronnal fogok letudni egy ANTM évadot. És ez jó, szóval legyünk pozitívak.
Na nem mintha lenne okunk szidni a dolgot, most. És oké, tudok olyan embert aki találna már most (vagy megintnek számítana már nála?) kivetnivalót a dologban, de az amúgy se szereti ezt, így az nem is számít.

Kezdeném az egyik megdöbbent TEJÓÉG! kiáltásomnál. Az egyik leányzó a versenyzők közül, olyan vékony derékkal rendelkezik, hogy az már lehetetlen. Durván fogalmazva, emberileg átlátszó. Sőt ha még gonoszan ráakarunk tenni egy lapáttal, akkor az a következő kérdés, és "Ha oldalazva áll nekünk, akkor látszik hogy ott van?". Így talán nem mondok újdonságot, ha elárulom, hogy ő kitűnt annyira, hogy továbbjusson a legjobb 14-be. Hah, legjobb...

Ha pedig már szóba hoztam a tovább jutókat, akkor megemlítem Vanessát, aki nekem szimpatikus volt, annyira, hogy azon filóztam, hogy neki szívesen szurkolnék. Így ez nem is jelenthetett számára mást, mint hogy még az első vetített fordulón se jutott át. Sajnálatomat küldöm neki, és hogy mivel csak 18 még ne adja fel. Három műsorral később biztosan tovább jut.

Na de kik maradtak meg még bennem? Van egy testvér párunk is, most nem ikrek, de annál idegesítőbbek, meg az egyiknek a haja..., "Tejóég faktor", így remélem hogy az átalakításig mindenképp eljut.
Meglepetésnek van egy anyuka is. Haha, mikor nem volt anyuka a műsorban, mintha az egy plusz képessége lenne a csajoknak.
És végül megemlékeznék arról a csajsziról is akitől kiráz a hideg. Pont úgy néz ki, mint az előző évad nyertese, és pont annyira is irritál, így tutira lefogadom, hogy ez benne lesz az 5 legjobban minimum.

Valamint, hogy Vanessa nem jutott tovább még nem tudom, hogy kinek fogok szurkolni. Talán majd eldől az átalakítás után, amikor is következőleg írni fogok erről, addig pedig gondolkozom azon, hogy Kaylának a szöszinek drukkolok. De ki tudja mi lesz még ebből, én legalábbis most nem sejtem.
Értékelés: 4/5.

Valamint ha leakarjátok tölteni akkor tessék: America's Next Top Model 15x01.

Címkék: next top model

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr285147144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abby · http://save-the-cheerleader.tumblr.com 2010.09.12. 14:43:51

Végre én is megnéztem,és hát az a extra vékony csajszi hááát,azon néztem egy nagyot.Főként ,h bekerült a legjobb valahányba. Egyébként Vanessat én is sajnálom,tényleg megérdemelte volna,de azért én már találtam 1-2 jelöltet.:D

Ismeretlen_117918 2010.09.12. 21:35:00

Kiknek fooogsz? :P XD

abby · http://save-the-cheerleader.tumblr.com 2010.09.14. 04:04:31

Az egyik Kayla,a másiknak meg nem tudom a nevét.:D

Ismeretlen_117918 2010.09.14. 18:40:45

Yé ugyanannak fogunk szurkolni. Ez már jelent valamit :).
süti beállítások módosítása