Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

Hawaii Five-O 1x01.

2010.09.24. - xoxo_ivett Szólj hozzá!

Ez a sorozat kicsit bizonytalan lábakon áll, de csak a részemről, mert odakint több, mint 14 millióan nézték. Persze ez változhat a második részre. De ez mit se változtat az én véleményemen. Vagy legalábbis azon, hogy anno azért kaptam ehhez a sorozathoz kedvet, mert a színészek neve között feltűnt James Marsters neve is. Akit nagyon szeretek.

De persze azóta kiderült, hogy csak vendégszereplő lesz. A részből pedig, hogy ő az a rossz fiú akiket a jók üldöznek. Egy kemény részen keresztül. De komolyan. Amikor megtudtam, hogy mennyire rákészülnek arra, hogy megkeressék, azt hittem ez amolyan szokványos évad átívelő szál lesz. Tudjátok, egész végig mindig egy lépéssel maradnak el tőle, és elrejtik a sok-sok kis dolgot, amire mi a végén majd mondjuk, hogy "Durva. Tényleg végig ott volt.".

De egyenlőre úgy tűnik, hogy nem lett igazam. Mert, hogy lelőtték. Persze oké, nincs holttest és szeretném azt gondolni, hogy visszatér majd valamikor egy nagy bummal, de ott van James Marsters új szerepe is. Bár ettől még visszatérhet. Reménykedem...

Valójában másról nem is igazán tudnék egy rész után írni. Mint mondtam őt üldözték, és meg let ta nagy négyes csapat, akik a nagyon nagy rossz fiúkat akarják elkapni, és gondolom lesz magánéleti szál is, mert hogy az egyik pasinak van gyereke. Oké tudom, még nem jegyeztem meg a neveket, de majd pár ész múlva tudni fogom, amikor is közlöm, hogy mire jutottunk.
Értékelés: 3/5.

Címkék: hawaii fiveo

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr225147230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása