Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

Buffy, a vámpírok réme 3.évad

2010.09.29. - xoxo_ivett 2 komment

Ez volt az az évad ami meghozta Angelnek a sikert, vagy legalábbis ahol elbúcsúztunk tőle, hogy saját sorozatot kapjon. Persze annak örülünk, és erről csak a következő évadnál kéne írnom, de engem mélyen érintett. Végül is ez az évad még Buffy és Angel szerelméről szólt, meg a nagy gonosz szörnyről, aki gonosszá tette Faitht. Ja, hogy Faith is csak épp hogy feltűnt.

Szóval Spike idén már nem volt, csak egy részben, de azt a részt kiemelném mert vicces volt. A siránkozó szerelmes Spike, aki igazán lenyűgöző volt. Persze amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan is ment el.

De jött helyette Faith. Az új vadász. Aki az elején jó volt, és meg is szerettük, de aztán sok hiba és egyéb miatt gonosz lett. De azért utána is szerettük, mert ha jól emlékszem néha még fogjuk látni (jól emlékszem).

A nagy gonosz pedig a polgármester volt. Aki olyan undorító dolgokat, csinált a sebezhetőség miatt meg amúgy is, hogy nem sajnáltam egy picit se mikor a végén felrobbantották, a Sunnydale Gimivel együtt, mert hogy akkor már nagy csúnya gyíkfélévé változott át.

De a lényeg mint mondtam az Angel búcsú volt. Szomorú volt amikor visszajött, főleg mivel láthattuk, hogy milyen rossz volt neki abban a démondimenzióban. De örültem, hogy visszajött, mert szeretem őt, de sajnos Buffyval az átok miatt nem lehetnek együtt, vagyis ha azt akarták h Angel maradjon jó. Hát így lett a végén búcsú, és szomorú az évadfinale.
Értékelés: 4/5.

Címkék: buffy évad kritika

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr65147245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_157053 2010.09.29. 16:32:11

Nekem a második kedvenc évadom. Kiemelném a gimi felrobbantását, ugyanis anno sok amerikai tinédzser álmát váltották valóra. :D

Ismeretlen_117918 2010.09.29. 19:09:38

Nah igen az jó volt. Bár szerintem ez a legszomorúbb évad is volt, ha azt nézzük...
süti beállítások módosítása