Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

Covert Affairs 1.évad

2010.10.02. - xoxo_ivett 2 komment

Nem fogok erről sokat beszélni. Az évad maga unalmas volt. Nagyjából, és ami izgalom volt benne azt nem a főszereplőnek köszönhettük, szóval ötletem sincs miért tartott ki, és néztem végig hétről hétre a sorozatot. Oké bevallom, hogy csakis Auggie miatt bírtam ki, mert ő viszont nagyszerű volt. A sorozat egyetlen fénypontja!

Nem hiszem hogy itt elemeztem volna már a CA problémáját. Mármint azon felül, hogy az egész gyermek cipőben jár, és akciós jelenetek totál bénák. Az én bajom a sorozattal az a főszereplőben rejlik. Ami hihetetlen, mert anno miatta kaptam kedvet a sorozathoz, persze azóta már túl vagyunk 11 részen, és mintha nem is lennénk túl. Annie mint karakter unalmas, és Piper Perabo pedig ugyanolyan unalmasan alakítja őt. Folyton az az érzelem mentes kifejezés van az arcán, ami unalomra késztet minket. Így pedig az egész sorozat bukta.

Mármint bukta lenne, ha Christopher Gorham nem alakítaná olyan nagyszerűen Auggiet. Akinek a bája lehet a vakságban van, de azért az ő karaktere a legjobb és minden bizonnyal ezt Christophernek köszönhetjük, mert hogy neki se sok jót adtak amiből gazdálkodhat. De ő megoldotta, és ezért is szeretjük, és én ezért is tartottam ki a sorozat mellett. Csak miatta.

A többiről pedig most nem fogok annyira összehablatyolni. Kiderült, hogy Annie nagy szerelme régi CIAs volt, de Anniet szereti és ő változtatta meg és a többi. Az akciós jelenetek gyengék, a mellékszereplők, nem fontosak, pont mint a fő főszereplőnk és úgy amúgy is. HA valaki kedvet kapna a sorozathoz, azt csakis Auggie érdekelheti!
Értékelés: 2/5.
(Egyet se adtam volna rá, de Auggie megérdemli a pontokat...)

Címkék: covert affairs

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr295147256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sajtosrolo · http://sajtosrolo.blogspot.com/ 2010.10.02. 20:29:49

Kb. csoda, hogy végignéztem az évadot. Szerintem nekem is Auggie volt az ok.:)

Ismeretlen_117918 2010.10.03. 21:30:02

Hát már oka tutira nem volt :).
süti beállítások módosítása