Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

Haven 1.évad

2010.10.19. - xoxo_ivett Szólj hozzá!

A finale gyenge lett. Nagyon. Semmi meglepetés nem volt benne és semmi olyan amire azt mondhattam volna, hogy hű. Kivéve az az eltünedező tetoválás, és hogy nem volt Audrey és Duke csók a részben. Miért nem hozzák őket már össze? Na de akkor a lényeg. Előbb kivesézem a finalet aztán pedig úgy nagy vonalakban az évadot, ami egyébként tetszett.

Szóval a finaleban megtudtuk, hogy Audrey nem Audrey, hanem Lucy. (Ezt én egyébként tudtam, szóval nem lepődtem meg.) Bár az hogy ez így kiderült, azt ügyesen oldották meg, és aszt hiszem az igazi Audreyt is csípni fogom, ha marad a képben. A főnök felrobbantotta saját magát, olyan kövesre, mert hogy már nem bírta tovább és így Nathan lett az új főnök. Aki egyébként előtte még pont megtudta, hogy az apja nem is a Főnök volt, hanem más. Totál szappanopera érzés.

Az évad végére pedig Duke is belesüllyedt a mindennapiságba, persze közben félt, hogy eljön érte a tetkós emberke aki megöli majd őt. Fura tudni, hogy végül is hogyan hal meg az ember. Vagy nem, én ezt teljesen sosem fogom megtudni.

Szóval maga az évad jó volt. Persze voltak nem tökéletes részek (azokban nem szerepelt Duke), de van ilyen, azokat a részeket átvészeltem és foglalkoztam a többivel. De végül is még a nagy rejtély nem oldódott meg. Mi folyik Havenben, és mi köze van ehhez Audreynak, vagyis Lucynak. Na arra kíváncsi vagyok, hogyan fogják a továbbiakban hívni őt. Persze nem ez lesz a legfontosabb. Hanem nagyjából az, hogy mi fog ebből kisülni, nekem ötletem sincs...
Értékelés: 3,5/5.

Címkék: haven

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr675147341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása