Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

Mi lett a Buffy, a vámpírok réme színészeivel?

2011.07.19. - xoxo_ivett 2 komment

Örülhetünk, hisz idén jó páran visszatérnek a sorozatok világába. Mivel én még mindig hatalmas Buffy és Angel Univerzum fan vagyok, így most összegyűjtöm ide, hogy kit miben láthatunk... Először is kezdem a visszatérőkkel a sort :).

VISSZATÉRŐK!:

Sarah Mischelle Geller (aka. Buffy) - Ringer (The CW)

Én személy szerint nagyon örültem, mikor megtudtam, hogy Sarah visszatér a sorozatok világába, méghozzá vissza a régi terepre, hiszen anno a Buffy a WBn futott, ami összevonva egy másik csatornával, lett za új The CW csatorna...
Sarah a Ringerben egy olyan nő bőrébe bújik, akit üldöz a maffia, és hogy megmeneküljön előlük, belebújik az ikertesója bőrébe, de hogy ez az élet se legyen egyszerű, kiderül, hogy a tesó fejére meg vérdíjat tűztek...

Egyébként a Buffy óta, filmekben láthattuk Saraht... Az Átokban, és annak a második részében, Veronica Decides to Die, és még pár filmben. Sajnos ezek olyanok voltak amik engem nem érdekeltek, így én örülök, hogy újra láthatom majd, hétről hétre, egy igazán neki való szerepben.

Antony Head (Rupert Giles) - Free Agents (NBC)

Igaz, hogy Antony nem tünt el a szinről, mert sok sorozatban szerepelt azóta, de azok nem Amerikaiak voltak, így ez számomra visszatérésnek számít.
A Free Agents egy munkahelyi szitkom, amiben Stephent játssza a főnököt. Az érdekesség az, hogy az eredeti angol verzióban is övé volt ez a szerep.
A Buffy óta pedig nagy szerepe van a Merlin című angol sorozatban, ahol Uthert játszotta, Arthúr apját, a királyt.

Marc Blucas (Riley Finn) - Revenge (ABC)

Igaz, hogy ez egy kisebb szerep, de tutira lesz pár részes. A Revenge egy dráma sorozat, ami arról szól, hogy egy lány visszatér arra a helyre ahol megölték és elárulták az apját. Marc az apát fogja játszani, így ő visszaemlékezésekben fog szerepelni.
A Buffy óta pedig csak kisebb epizód szerepei voltak sorozatokban...

VETERÁNOK!:

David Boreanaz (Angel) - Bones (FOX) 2005

Mit is mondhatnék? A blogon nagyon sokat beszéltem már erről a sorozatról, ami nem véletlen hiszen nagyon nagy kedvencem ez, és David Boreanaz az aki miatt belekezdtem, szóval nagyon örülök neki :).
Az Angel óta, egyébként csak elvétve szerepelt pár filmben, hiszen minden idejét leköti ez a sorozat, aminek 7. évada most indul majd novemberben!

Alyson Hannigan (Willow) - Így jártam anyátokkal (CBS) 2005

A Buffy után még szerepelt 3 rész erejéig a Veronica Marsban, de 2005 óta őt is leköti a sorozatozás, így filmekben nem igazán láthattuk. Az Így jártam anyátokkalban, egyébként remekül alakít, és a szerepe is jó. Jól áll neki a vígjáték is. Valamint a magánélete is jól alakult, hiszen két éve gyermeke született...

SAJÁT SOROZATUK VOLT!:

Eliza Dushku (Faith) - Dollhouse és Tru Calling

Sajnos a Dollhoue és a True Calling is csak két évadot élt meg, de nekem mindkettő tetszett, és Eliza is remekül alakított benne. A Buffy óta voltak még kisebb szerepei, az egyik kedvenc vendégszereplése például a The Big Bang Theoryban volt. Viszont szerintem a jövőben is kap majd magának sorozatot, hiszen minden évben kap pilot szerepeket...

Michelle Trachtenberg (Dawn) - Mercy és Gossip Girl

Igaz, hogy a Gossip Girlben csak visszatérő szerepe van, de mivel az első évad óta minden évadban visszahozták, kisebb nagyobb időszakokra, így mindenképpen megemlíteném mint sorozata. Főleg, hogy a sorozat legjobb vendégszereplője, és imádjuk a karakterét.
A Mercy meg mint sorozata, csak egy évadot élt, meg és nem is volt annyira érdekes... De a Buffy óta neki is volt egy két filmje. A Megint17 és a Jéghercegnő pedig nekem is tetszett :).

VENDÉGESKEDŐK!:

Emma Caulfield (Anya) - Life Unexpected

A Life Unexpected 2.évadában volt egy 11 részes szerepe... Ami jól állt neki. De a Buffy után szerepelt a Monk és Doktor Adison egy-egy részében is. Jelenleg pedig a Gigantic című sorozatban szerepel, amiről én semmit se tudok...

Charisma Carpenter (Cordelia) - GREEK, Charmed és Veronica Mars

Az Angel után szerepelt a Charmed (Bűbájos boszik) 3 részében is, amiben egy jövőbe látó Démont alakított, akit csúnyán megöltek. A Veronica Marsban, egy eléggé érdekes karaktert alakított, akit szintén megöltek. A GREEKben viszont egy lányszövetség régi tagját alakította, így élve megúszta, bár nem volt kedvelt karakter...
Valamint szerepelt még jó pár sorozat egy-egy részében, például a Helyszínelőkben is.

Nicholas Brendon (Xander) - Private Practice és Gyilkos Elmék
http://tv.popcrunch.com/wp-content/uploads/2009/05/private-practice-finale.jpg

4 részes szerepe volt a Private Practice 2010/2011.-es szezonjában, amit én sajnos még nem láttam, mert le vagyok maradva a sorozattal. A Gyilkos Elmékben viszont egy geek srácot alakít. Eddig 11 részen keresztül alakította ezt a szerepet, a 2007.-es szezon óta.
De neki is volt epizódszerepe, többek között a Nyomtalanul című sorozatban.

James Marsters (Spike) - Caprica, Smallville és Hawaii Five-O

A múlt szezonban, azaz a 2010/2011.-es szezonban, feltűnt a Hawaii Five-o 2 részében is, ahol egy gonosz gyilkost alakított...
Játszott a Smallville 14 részében is, valamint a Caprica 4 részében, szerepelt még a Nyomtalanul 4 részében, és a Torchwoodban is feltűnt 3 rész erejéig.
De feltűnt pár sorozat egy-egy részében is: Hazudj, ha tudsz, Gyilkos számok és még egy pár...
Valamint ő volt az egyetlen, aki a Buffy finaleja után átment még az Angel utolsó évadába is, méghozzá állandó szereplőnek.

Alexis Denisof (Wesley) - Dollhouse és Így jártam anyátokkal

Ő nem sok mindenben tűnt fel az Angel után... Szerepelt a Private Practice egy részében. Valamint négy-négy részben feltűnt a Dollhouseban és az Így jártam anyátokkalban is.

Címkék: buffy veronica mars monk angel merlin smallville mercy sarah michelle gellar gossip girl himym revenge bones charmed the big bang theory caprica dollhouse private practice tru calling eliza dushku alyson hannigan nyomtalanul charisma carpenter lie to me michelle trachtenberg greek life unexpected david boreanaz alexis denisof marc blucas ringer free agents mi lett velük gyilkos elmek hawaii fiveo antony head emma caulfield james marsters nicholas brendon

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr855147754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsolt · http://zs93.blogspot.com 2011.07.19. 16:28:14

Jó összefoglaló. A Charmed sztárjaival is csinálhatnál majd egyszer. :)

Ismeretlen_117918 2011.07.19. 16:39:41

Köszi! Majd mindenképp csinálok :).
süti beállítások módosítása