Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

Förtelmes főnökök (Horrible Bosses)

2011.08.15. - _abby 4 komment

A Förtelmes főnökök egy jó vígjáték lenne illetve lehet,azoknak akik esetleg még nem látták hozzá teljes egészében az előzetest. Én így ültem be rá a moziba,szóval engem nem fenyegetett az a veszély,hogy nevetés nélkül fogom elhagyni a termet. Ugyanis aki látta az előzetest,annak körülbelül az összes nevetős poén le lett lőve,aki meg nem tervezte megnézni,annak tökéletesen összefoglalja a trailer az összes jó poént két és fél percben.

A potenciál megvan a filmben,hogy az év vígjátékát produkálja,ennek ellenére a megvalósításnál azért már vannak gondok. Adott 3 balfék,akik mind a világ legrosszabb főnökeivel vannak megáldva. Egy idő után persze mindegyiküknél betelik a pohár,így szövetkeznek,hogy elteszik mind a három förtelmes főnököt láb alól. Persze mindez nem megy könnyen,hőseink nem egyszer keverednek ez idő alatt vicces szituációkba,vagy éppen kellemetlenségbe.

A témaválasztás rendkívül találó a filmnél,mert a valóságban is nemegyszer van úgy,hogy szegény alkalmazott a pokolba kívánja a főnökét. A készítők pedig ez alapján hozhattak volna nekünk egy 90 perces néhol síva röhögős filmet,de nem ez lett belőle. Nyomokba engem emlékeztet a tavalyi év csalódására a Due Date-re,amiben szintén ott volt a lehetőség,de nem éltek vele.
A filmben számomra az egyik legszembetűnőbb,hogy egyszerűen több mint a feléig lassan csordogál az egész,itt-ott eleresztve néhány poén,de semmi extra. Aztán maradék fél órában elkezdik a főnökök ellen a hadműveletet,szóval a lényegre marad a legkevesebb idő. Sőt a főnökök közül is inkább csak egyre koncentrálnak leginkább,ami még érthető is lenne,mert ugyebár egy már kivonva,de például Jennifer Aniston karaktere igazából csak a film első felében funkcionált. A film végét megemlítve pedig az ember várna még valamit,erre az arcunkba kapunk egy jól összecsapott dolgot.

A poénokról pedig még annyit,hogy a rekeszizmokat annyira nem dolgoztassák meg,bár el kell ismerni vannak hangosan nevetősek,de néhol inkább az olyan dolog amit viccnek szántak egyáltalán nem úgy jön ki. Persze mindez lehet a szinkron hibája is,hisz lehet,hogy eredetiben jobban átjönnének a magyarban egyáltalán nem poénosnak hangzó dolgok. Apropó hamár szinkron,akkor hadd említsem meg,hogy néhol az is érdekes volt,de hát azt már megszokhattuk,hogy gyakorta nem sikerül eltaláni a hangokat.

Színészileg azt hiszem elég erős gárdát vonultatott fel a film,ezt értem főleg a főnökök terén. Jennifer Aniston,Kevin Spacey és Colin Farrell mind kiválóan helytálltak,és ezt mondom úgy is,hogy Anistont egyáltalán nem kedvelem,mert általában minden filmjében ugyanaz a karakter,de itt nagyon ment neki a nimfomán szerep. Az alkalmazottak közül,pedig Jason Bateman volt ismerős ,bár filmjét még nem láttam,viszont a többi 2 cimborával hasonlóan ők is jó kis hármast alkottak a vásznon.
A végére pedig értékelés gyanánt tőlem egy 3.5/5.

Címkék: horrible bosses förtelmes főnökök

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr135147800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_111223 2011.08.16. 00:16:18

nekem nagyon nem tetszett!! ami volt poen benne, azt lelottek a trailerben :-(

Ismeretlen_117918 2011.08.16. 00:18:56

Igen? Pedig engem nagyon érdekelt eddig a film! :S...

Ismeretlen_149418 2011.08.16. 01:05:48

Ez a film egy nagy rakás szar volt körülbelül.:D És ráadásul moziban néztem, ahol amúgy rajtam kívül mindenki végigröhögte, de nyilván ők a hülyék és nem én.:D

Ismeretlen_170891 2011.08.16. 06:41:08

Részemről én is keveset nevettem rajta,és melepően a rajtam kívül annak a 10 embernek se lehetett nagyon hallani a hangjukat,akik bennt voltak rajta.
süti beállítások módosítása