Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

Az ABC Family újoncairól

2011.09.06. - xoxo_ivett Szólj hozzá!

Idén nyáron 4 ABC Familys újoncot is kaptunk, a régiek mellé, aminek én nagyon örültem, mert a GREEK és Make it or Break it óta nagy rajongója vagyok a csatornának. Persze más sorozatokat is szeretek/szerettem tőlük (például 10 things, I hate about you, Ruby & the Rockits, Melissa & Joey, Kyle XY és még a Pretty Little Liars is érdekes volt egy darabig).
És jelenleg a 4 újonc közül 4 be is jött nekem, úgy ahogy…

Switched at Birth


Erről a sorozatról azt hittem, hogy nem fog nekem tetszeni, hogy akármilyen kis szerethetőnek találták ki, engem nem fog megérinteni, és a szerethetősége miatt még idegesíteni is fog az egész koncepció. De végül megnéztem az első részét és megtetszett nekem a sorozat. Valószínűleg a karakterek miatt szerettem meg a sorozatot, de nagyonba. Főleg Bay miatt, aki a kedvenc karakterem lett a 10. rész végére. A többiek meg totál nem idegesítettek, így az elcserélt lányok története rendesen belopta magát a szívembe. Szerencsére ez a sorozat meg is kapta már a berendelést a következő 22 részre, így a sorozat 1. évada 32 részes lesz. A csatorna pedig a leghelyesebb döntést hozta meg, amit csak meg tudott hozni.

The Nine Lives of Chloe King

Ezzel a sorozattal már kicsit nehezebb volt a helyzet. Az eleje kicsit nagyon unalmasra sikeredett, de az 1x06.-os rész körül kezdett beindulni a dolog, és az 1x10.-es részre, ami nagyon úgy néz ki, hogy a sorozat záró epizódja volt, nagyon durva és ütős dolgokat hoztak össze, és nagyon élvezetes lett. Volt benne sok-sok izgalom, és izgulni is lehetett, meg aztán a végén az örök kérdés, hogy „Ez meg mi a csuda volt?” meg a másik örök kérdés, hogy „Akkor ő most él?”. Nagyon rejtélyes sorozat sülhetett volna ki ebből is idővel, de sajnos az amerikai tinik, és sokan mások, nem sok esélyt adtak ennek a Mai dolognak, így a sorozat egy szép 10 részes próbálkozás marad… A helyzet pedig az, hogy a premier se ültetett le sok amerikait, így az elejétől érezni lehetett a véget. Persze még nincs hivatalosan eltemetve, így ti se tegyétek. Sőt aki félbehagyta az nézze végig, aki meg el se kezdte az kezdje el!

State of Georgia

Hát ez se váltotta meg a világot. Hiába indult be Georgia és Jo az első pár rész után, a nézőket nem érdekelte, ez így tuti bukta volt. Engem kicsit megnevettettek, bevallom, de még én is kevésnek éreztem, és mivel nyáron úgy is kevés sitcomot tudtam nézni, így kitartottam emellett. Persze nem bántam meg, de valahol egészen jól megértem miért nem lett ebből több mint ami. Meg aztán a Melissa & Joey ennél viccesebb társat is kiérdemelt volna maga mellé. Viszont van ennél rosszabb sorozat is, így erre semmiképp se mondanám, hogy nem ajánlom, az éheseknek legalábbis mindenképp ajánlanám.

The Lying Game

És végül a nyár legvártabb premierje volt ezé a sorozaté. Legalábbis én ezt vártam a legjobban, és nem is bántam meg. Oké az első rész csak a 15 perc környékén indult be, de utána teljesen lekötött és még a főszereplő csaj is megfogott engem. Van benne valami, ami miatt teljesen aranyosnak tartom. Tudom, hogy sokan Nina Dobrevhez hasonlítják, és én is látom, hogy miért, de nekem ez a csaj szimpibb. Lőjetek le, de ez van. A történet ugyebár egy elválasztott ikrekről szól, meg azoknak a nagy titkuk, hogy miért is választották el őket, vagyis ők nem tudják, és ki akarják deríteni… Meg ugyebár ez is könyvből készült, méghozzá a Pretty Little Liars írónőjének a másik rejtélyes könyvéből. Sok hasonlóságot nem érzek a két sorozat közül, de majd idővel még érezhetünk is. Egyelőre csak pár rész ment le ebből, de ennek se fényes a nézettsége, szóval sajnos nem állunk valami jól, azt kell, hogy mondjam...

Címkék: kyle xy abc family 2011 2012 the lying game ruby and the rockits switched at birth the great state of georgia the nine lives of chloe king

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr285147895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása