Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

2011/2012.-es szezon pilot kritikái 1. The CW

2011.12.15. - xoxo_ivett Szólj hozzá!

Ringer

Erről született pilot kritika, ami itt olvasható.
A pilot óta milyen a sorozat? A 7. résznél járok, ahol már sok szálon fut a dolog, és mégis mintha minden ugyanoda lyukadna ki, persze egy néhány mellékes mellék szálat leszámítva. Sajnos SMGnek ez a szorongó Bridget szerep nem áll annyira jól, mint anno a Buffy, de hát ez nem is csoda. Viszont szerintem az évad végére nagy OMG! pillanatokat fogunk kapni, szóval én kitartást ajánlok mindenkinek :).

The Secret Circle

Erről született pilot kritika, ami itt olvasható.
Nagyon nagyon lassan indult be a sorozat, és egyenlőre még nagyon távol áll a TVD szintjétől, persze nem is vártam tőle annyit. Egyébként a sorozat, nem sok újat mutat, és nem igazán lep meg, de persze minden jóhoz idő kell, és mivel ezen látom a fejlődni akarást, így szinten tartom. Legalábbis most, hogy szüneten van, már szinten vagyok vele én is...

Hart of Dixie

Erről nem készült pilot kritika, vagy lesz vagy nem...
Nekem nem jött be. A 4. rész után cancelt adtam neki, de van ilyen. Viszont nem azért töröltem, mert rossz volt, semmi bajom a sorozattal, mert aranyos, és azt közvetíti a nézőknek amit akart, de nekem nem jött be. Mások például szeretik, de én nem, úgyhogy nem erőltetem, de rosszat mondani nem tudok róla. Azoknak tudom ajánlani akik szerették a Szívek szállódájában StarsHollowt, mert pont ugyanott forgatják a sorozatot.

Címkék: ringer hart of dixie secret circle 2011 2012

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr795147911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása