A helyzet az, hogy a 2010/2011es szezonban az újoncok nem nagyon fogtak meg. Egészen pontosan egyet megimádtam, kettőt meg szerettem nézni, miből egy meg is kapta a cancelt az évad végén. Így felsorolok pár kábeles újoncot ami tetszett és azokat ajánlani is merem :).
Kábelesek:
- Rizzoli & Isles, egy nyomozós sorozat, a főszereplőink pedig két hölgy. A helyszín Boston...
- Haven, ez is nyomozós, de ez egy kisvárosban játszódik ahol mindenkinek van egy sötét titka, és az emberek furcsák...
- Glory Daze, a 80'as években játszódik, egy egyetem campusán, azon belül is egy görög házban. Vagyis ez amolyan GREEK a 80'as években...
- Pair of Kings, egy Disney sorozat, ami egy szigeten játszódik...
- Melissa & Joey, vígjáték az ABC Familyről, aminek sikerült, és nem csak 10 részesként végezte. Egyébként ez tényleg a viccesebb vígjátékok közé tartozik...
- LOST GIRL, egy succubusról szól, aki semmit se tudva kerül a tündérek világába, miután megtudja magáról, hogy ő mi is valójában. Totál kedvenc lett!!!
Országosak:
3. Happy Endings. Ez egy olyan vígjáték, amin nem sokat nevettem, de amikor igen, akkor nagyon, és így megszerettem. Egy olyan baráti társaságról szól, ahol nem tudják hogyan tovább miután ketten közülük, majdnem megházasodtak, de az oltár előtt megoldotta magát az egyikük...
2. Off The Map. Valamelyik dzsungel közepén van a helyszín, egy kórházban. A Grace klinika írónője újabb kórházas sorozata, ami sajnos nem jött be az amcsiknak, de nekem annál inkább...
1. NIKITA. Ez volt az egyértelmű döntés a számomra. Imádom. Erről a sorozatról már sokat írtam, szóval keressetek rá. De a lényeg, hogy sok-sok harc meg egy kis romantika van benne...
Utolsó kommentek