Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

2011/2012.-es szezon pilot kritikái 2. FOX

2012.02.22. - xoxo_ivett Szólj hozzá!

The Finder

A The Finder pilotja semmi meglepetést nem okozott. Ami csak azért lehetséges mert volt ugyebár a backdoor pilotja a Bonesban, ahol is bevezették a sorozat koncepcióját. Persze azóta lecserélték a főszereplő csajt két csajra is. A koncepció maga pedig annyi lenne, hogy van Walter, aki mindent megtalál. Sosem adja fel, mert volt egy bizonyos balesete, és ha ne adj isten valamit nem találna meg, akkor azt addig keresné, amíg bele nem hal... Nekem tetszik. Igaz, hogy csak azért kezdett el érdekelni, mert a Bones'ból hozták létre, de a 4. rész után már nagyon szeretem. Szóval csak ajánlani tudom!

Terra Nova

Hmmm, hmmm, hmmm. Csak a nagy hype miatt kezdtem el, meg hogy milyen lehet egy dinós sorozat FOX módra. Igazából a grafikáján nagyon meglátszik, hogy számítógépes az összes dinó. Az első pár részben nagyon zavart is, de aztán elkezdtem úgy nézni a sorozatot, hogy a grafikára nem koncentráltam, és csak maga a történésekre meg a szereplőkre figyeltem, és az évad végére azt vettem észre, hogy szeretem én ezt a sorozatot. Főleg, hogy minél több minden kiderült, annál izgibb lett, bár az utolsó részben történt WTF dolog, az nem tudom. Megőrjít, hogy nem tudom, hogy került oda az a valami, és nagyon remélem, hogy lesz egy 2. évad ahonnan megtudom, hogy mi is van akkor, mert nekem kell ez a sorozat. Még ha a dinókon csak nevetni tudok...

Alcatraz

Itt is rejtély van a középpontban. Méghozzá a híres neves Alcatraz börtön rejtélye, ahonnan eltűntek az emberek még 1960-as években.
Fogalmam sincs, hogy ebből mit hoznak ki, de a 6. rész után már nagyon kellene egy kis magyarázat, mert ez így nem igazán öt le. Mert semmi új dolog nincs benne. Minden részben előkerül egy eltűnt rab vagy börtönőr, és elkapjuk vagy megöljük őt, de nem érzem azt, hogy közelebb kerülnénk a rejtélyhez. A szereplők meg nagyon nem kötnek le, semmi különlegesség nincs bennük, így ezt a sorozatot csak a kitartóknak tudom ajánlani. De a Terra Nova sokkal jobb ennél!

New Girl

Nem tetszett! Nem szeretem azokat a vígjátékokat amikben nem kötnek le a poénok, és ez a sorozat pont olyan. Hiába van itt Zoey Deschanel, akit csípek, de még miatta sem bírom ezt a sorozatot nézni. Megpróbáltam, de nem megy. Pilot kritikám itt.

I Hate My Teenager Daughter

Na ez még annyira se kötött le, mint a New Girl, szóval amint végigszenvedtem az első részt gyorsan eltávolodtam az egésztől. Oké két hülye picsáról szól ez az egész, akiknek van két hülye anyjuk, de ez igazából semmi ritkaság. Az meg hogy a cím szerint utálják őket, nos az erős túlzás. Inkább csak falnak mennek tőlük. Nem voltak benne poénok se, még csak el se mosolyogtam, szóval nem tudom ajánlani semmilyen formában sem...

Címkék: fox alcatraz terra nova the finder i hate my teenage daughter new girl 2011 2012

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr935147921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása