Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

Buffy, a vámpírok réme 1.évad

2010.08.29. - xoxo_ivett 2 komment

Úristen mennyit emlegettem ezt a sorozatot és az Angelt, meg a Charmedet, hogy ez a három sorozat volt, amik elsőként megérintettek és indítottak el a sorozatfüggőség felé. Amit én azóta se bánok. Főleg, hogy az idő mit se ártott ezeknek a sorozatoknak. Na de most nem erről van szó.
A Buffy első évada arról szólt, hogy hogyan ismerkedett meg Buffy és Angel, hogyan szerettek egymásba, és hogyan szerettük meg a lélekkel rendelkező vámpírt (nekem azóta is totál kedvencem). De most komolyan, aki nem zúgott bele az totál idióta. Bocsi.

És ez volt az első alakalom, hogy Buffy megküzdött egy idióta démonnal, aki világvége álmokat dédelgetett, és szerencsénkre Angel segített neki. A többiek itt pedig még annyira nem is voltak lényegesek. Na jó, ez gonosz kijelentés, de az elején tényleg ez a lényeg. Mármint vágjátok.
Buffy, beleszeret a lelkes vámpírba, Angelbe, Angel is belé, majd pedig megmentik a világot az apokalipszistől. Itt szerettük meg ezt is, én legalábbis.
Na szóval az évad végén a nagy végső harc, eléggé gyenge lett, de hisz ez csak az első évad volt. De tetszett, hogy Buffy bajban volt, és megnézhettük az első halálát is, ami jól állt neki abban a fehér ruhában. De mint mondtam megmentette Angel, meg Xander? Furcsa fordulat... De a lényeg, hogy a föld megmenekült és a következő évadban újra megmentheti majd a kedvenc párosom.
(Fúj azok az izék a pokol tornácáról :S. Totál undi volt.)
Amúgy meg külön felhívnám a figyelmeteket a színészi tehetségekre. Többek között Sarah Michelle Gellar nagyszerű Buffy volt, de a lényeg számomra valahogy mindig is Angel volt, mert hogy David Boreanaz totál levett a lábamról, és totál megszerettem (a Bonesban is ő a főszereplő, ami nagyon kedvenc ám). Szóval kettejük miatt szerettem meg a Buffy, a vámpírok rémét. Te miért szeretted?

Értékelés: 4/5.

Címkék: buffy évad kritika

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr965147050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogi 2010.08.30. 19:56:25

Én a nagy őrület után kezdtem el nézni a sorozat+-on, mikor ismételték, kb. 2 éve. Mikor először adták és mindenki erről beszélt nekem nem jött be, csak néhány részt láttam. Ebből kifolyólag Davidet a Bonesban ismertem meg és ebből kiindulva kezdtem el a Buffyt/Angelt nézni. És nem bántam meg. Nagy kedvencem lett mindkettő. Sajnáltam hogy A. lelépett a Buffyból, de mivel külön sorozatot kapott nem bántam. Csak azt, hogy míg Angel volt vendégszereplő a buffyban, addig fordítva soha - ha jól emlékszem -.

Ismeretlen_117918 2010.08.30. 20:05:00

Hát az én emlékeim szerint minimum egyszer felbukkant Buffy és Willow is az Angelben. Egyszer legalábbis mindenképp, persze külön-külön és a Buffys vendégszereplés élmény volt :).
süti beállítások módosítása