Sorozatfüggő

Minden, ami sorozat!

Utolsó kommentek

  • csibu19: Sziasztok!Esetleg valaki tudna segíteni honnan tudom letölteni a Laguna Beach-t???? Köszi előre is! :) (2016.02.01. 21:54) Laguna Beach 1x01.
  • : durva nyarad lesz, szerencsére nekem ennyit nem kell pótolnom :) de látom vannak neked is bőven "guilty pleasure" sorozataid :) (2013.05.26. 18:16) a 2013-as nagy (nyári) dara listám
  • xoxo_ivett: Azok talán nem ugrálnak, de eléggé hangulatos városnak tűnt ezen kívül is. Na de majd kiderül, hogy mit hoznak ki a városból egy évadon vagy akár több évadon keresztül :D. A baba meg remélem nem fog... (2013.05.06. 21:51) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • FüleS: Örülök, hogy nem csak én gondolom úgy, a baba dolog már kicsit sok és nem csak én nekem van tele a hócipőm Julie szerelmi háromszögmániájával. :) És valóban New Orleansnak van egy varázsa, vagy lega... (2013.05.01. 11:54) The Originals 1x00. (The Vampire Diaries 4x20.)
  • xoxo_ivett: ez egy próba komment... (2013.03.18. 22:26) Mi lett a Veronica Mars színészeivel?
  • Utolsó 20

Top 5 2010/11.-es újonc sorozat...

2012.01.01. - xoxo_ivett Szólj hozzá!

A helyzet az, hogy a 2010/2011es szezonban az újoncok nem nagyon fogtak meg. Egészen pontosan egyet megimádtam, kettőt meg szerettem nézni, miből egy meg is kapta a cancelt az évad végén. Így felsorolok pár kábeles újoncot ami tetszett és azokat ajánlani is merem :).

Kábelesek:

- Rizzoli & Isles, egy nyomozós sorozat, a főszereplőink pedig két hölgy. A helyszín Boston...

- Haven, ez is nyomozós, de ez egy kisvárosban játszódik ahol mindenkinek van egy sötét titka, és az emberek furcsák...

- Glory Daze, a 80'as években játszódik, egy egyetem campusán, azon belül is egy görög házban. Vagyis ez amolyan GREEK a 80'as években...

- Pair of Kings, egy Disney sorozat, ami egy szigeten játszódik...

- Melissa & Joey, vígjáték az ABC Familyről, aminek sikerült, és nem csak 10 részesként végezte. Egyébként ez tényleg a viccesebb vígjátékok közé tartozik...

http://sorozat-world.freeblog.huhttp://sorozat-world.blog.hu/media/image/201201/lostgirl1x13a.png

- LOST GIRL, egy succubusról szól, aki semmit se tudva kerül a tündérek világába, miután megtudja magáról, hogy ő mi is valójában. Totál kedvenc lett!!!

Országosak:

3. Happy Endings. Ez egy olyan vígjáték, amin nem sokat nevettem, de amikor igen, akkor nagyon, és így megszerettem. Egy olyan baráti társaságról szól, ahol  nem tudják hogyan tovább miután ketten közülük, majdnem megházasodtak, de az oltár előtt megoldotta magát az egyikük...

2. Off The Map. Valamelyik dzsungel közepén van a helyszín, egy kórházban. A Grace klinika írónője újabb kórházas sorozata, ami sajnos nem jött be az amcsiknak, de nekem annál inkább...

http://sorozat-world.freeblog.huhttp://sorozat-world.blog.hu/media/image/201201/nikita1x01a.png

1. NIKITA. Ez volt az egyértelmű döntés a számomra. Imádom. Erről a sorozatról már sokat írtam, szóval keressetek rá. De a lényeg, hogy sok-sok harc meg egy kis romantika van benne...

Címkék: top5 nikita haven happy endings off the map 2010 2011 lost girl glory daze melissa and joey rizzoli and isles pair of kings

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozat-world.blog.hu/api/trackback/id/tr145147915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása